Wereldhypotheek weer in the picture

jij een hypotheek, zij een huisBinnenkort komt de Wereldhypotheek met een nieuwe reclamecampagne. En dat mag best weer gemeld worden: het beginsel van 'Twee huizen voor de prijs van één' vind ik wel aandacht waard. Overigens wordt de nieuwe slogan 'Jij een hypotheek, zij een huis' – dekt de lading nog wel wat beter. Van het goede doel maken ze mooi gebruik in de reclamecampagne.

Mensen in India die in aanmerking komen voor een huis uit de pot van de Wereldhypotheek schilderen de reclameborden met de hand. Camera's erbij en je hebt natuurlijk een bijzondere reclamecampagne. Vanaf 20 oktober gaat de campagne lopen, die kun je vast niet missen in roze en zwart.

Lees ook:Wereldhypotheek: twee huizen voor de prijs van één
Lees ook:Dol op je huis? Naar de Woonbeurs!
Lees ook:Gesjoemel met btw voordeel?
Lees ook:Doodgegooid met kredietcrisis-spreekuren
Lees ook:Gaat ING opslag variabele rente verhogen?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.